torsdag 15 november 2012

Ingen bra dag...

Var på stickkurs igår,
lärde mig sticka vantar på "Magic loop"
man gör båda samtidigt så man gör precis lika...
Så här långt är jag nu och sitter på onlinestickcafé
och käkar lussebulle som jag älskar näst efter semlor...
fick gå hem från jobbet idag 
efter ett utbrott av världenshuvudvärk/migrän
men nu är det bara efterverkningarna kvar så jag står ut!

tomten har redan kommit till mig 
och lämnat min julklapp...
så den behövde nåt värmande så jag fick starta ett projekt till...

Det har ju blivit en del projekt nu 
så jag måste börja slutföra innan nya påbörjas....

Även en beställning är gjord 
av mina stansade namnsmycken...
och ska skickas till sin nya ägare

vågen stod stilla idag 
men det kan den väl få 
efter nergången av 1 hekto per dag i några daga....










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar