onsdag 26 december 2012

Julrea...

Igår var det jukrea på Entrés köpcentra 
men det fanns inget som föll mig i smaken...
skulle ju in på MQ och byta min julklappskofta från L till M

Idag tog sonen och jag en tur till Emporias köpcentra
där var otroligt mycket folk,
orkade till slut inte stå i kö till något...
köpte varsin gräddbulle, polkagris och daim
så vi åkte hem...
och tog snabbmat påvägen...


Skulle sen in på Ica Maxi...
där fanns lite nya underkläder på rea,
inte helt fel när allt är stort runtom 
och hänger som jag vet inte vad!!

Ett annandagsjulfoto...
Har ändrat min vikt thicker,
pga att jag köpte ny våg som väger 1,5kg!! mer!!
Ställde mig på båda, men de ville inte väga samma...

Då var det dax för smartson test igen...
denna gång Ica´s choklad...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar