onsdag 6 februari 2013

Influensa.....

Då börjar man så smått bli människa igen....
Vet inte när jag varit så sjuk tidigare!
Kom hem från butiken i söndags lagom hostig
men efter en middags lur säckade jag helt.
Kväll och natt ska vi inte prata om
Hosta feber huvudvärk ont i öron och ont i knäna!?!
Svettades som en gris på natten usch!

Min träning har ju inte fungerat denna vecka
men det bryr mig inte om just nu,
Det viktiga är att bli frisk istället.

Har gått ner 9hg så jag gråter inte precis...
Men är inte speciellt hungrig 
utan äter mest för jag vet att jag måste få i mig mat pga min Gbp-op

Nu gäller det att hålla huvudet över vattenytan och komma igen,
För jag är långtifrån frisk :(

Hoppas ni slipper detta mina vänner för här har 3/4 blivit smittad på 4 dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar