onsdag 31 juli 2013

20 års-bröllopsdag...

Igår firade vi 20 års-bröllopsdag....

Med god bröllopsfrukost!

Hur gör man när man vill ha mycket pålägg men få mackor?
jo delar en bulle i 4 delar ;)


Äntligen fick jag byta mina vigselringar till ett par nya i rätt storlek,
mina fingrar har ju minskat rejält efter OP...


Vi tog bilen och körde till Svaneholmsslott utanför Malmö där vi tog en promenad 
och sen började en stört regnskur... tur jag tog med paraply...


Ska vi vända eller ej? 
Men vi gick vidare... 2,4km runt Svaneholmssjön.


Underbart fint! Svaneholms slott.


Vi gick in på Museét som finns där och träffade Nils Holgersson och gåsen Akka.
Vi blev även intervjuade i lokala tidningen, får se om vi kommer med....


Vi åt även lunch på slottet vilken var underbart god!
Kyckling och bacon sandwich.




På kvällen åt vi på Rådhuskällaren i Malmö 
då även barnen var med...
Rocky Road kladdkaka! Kunde inte motstå...



I bröllopspresent av mannen fick jag nagelbyggning,
är så himla glad och nöjd med dem...


tjingeling 
idag är början på nedräkning till nästa 20 År!


1 kommentar:

  1. Grattis på Er brölloppsdag och allt annat mys. Härligt med nagelbehandling. Skulle jag nog vilja testa någon gång.

    Ha det gott i sommarvärmen!
    Sussie

    SvaraRadera