torsdag 29 november 2012

Stolt!

Känner mig så stolt!

klarade av att äta julbord med jobbet 
utan att må dåligt 
dvs. äta för mycket!

Lunchjulbord
















att kunna stå över allt gott, 
som man egentligen vill och har kunnat äta tidigare 
men som man måste avstå ifrån idag som opererad...
hoppa över bröd, påläggskorv, 
sallader och annat gott sidan om...
för att allt ska få plats i magen...
 Här sitter mina arbetskamrater och chef.
av denna skaran är vi 2 
som är magsäcks opererade, men olika varianter.
Och båda klarade oss bra igenom 3 tallrikar med diverse gott 
och även risgröt, struva och pepparkaka med kaffe, 
clementinen tog jag ett par timmar senare
när jag höll på att julpynta ute i min butik,
i tunnstrumpor kort klänning och sminkad...
i 15graders kyla...
Ha en bra julmånad och ta det lugnt med julborden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar