tisdag 11 december 2012

Gick jag med plus eller....

Hade tupperware party hemma igår...
bjöd på glögg, kaffe och saffrans muffins...

 himla trevligt men inte för ofta...

 Skulle "bara" köpa dessa burkar
som är perfekta
till att ta med smörgåsar till jobbet...

 Sen fanns ju denna chopper som erbjudande... superfin!

i den gjorde vi ädelostdippa, superenkelt!
och hyvlade pepparkaksdeg till och gjorde pepparkakor. Mums!

erbjudande på mini multikannan, kunde inte låta bli...
(lånad bild!)

vlle inte ha värdinnegåvan som var.
så det fattades 100kr, fick köpa
Den lilla skrapan...

Fick då välja valfri vara i tidningen för 500kr...
tog denna fina lökhackare som matchade choppern

Fick lite gåvor till...
Denna var med en gåva!
den får jag i svart...
både rörslev och mått och mix blev min...
Meeeen!
jag har ju både lökhackaren och quickchefen i tidigare version....Haha!
Jaa så blev det en vinst eller förlust... ;)))

bokade nytt party i Januari...
Då fick man en slev och 2 småburkar....älskar dessa små!
sleven får alla som kommer i januari...
och jag får fina förvaringsburkar...

Tjingeling i tupperware träsket!
där faller jag alltid.....

2 kommentarer:

  1. Tupperware är kanon, hittar & köper dom ofta på loppis :)¨
    Min favorit är barnmat lådorna med lock, tror dom heter "tupper care" rymmer 2,8 dl och man kan frysa in lådorna och även värma i micron :)
    Önskar en skön helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag älskar med tupperware sååå fina saker...

    SvaraRadera