måndag 31 december 2012

Ett gott slut!


Då är det snart ett nytt år....
Och detta är till ända........
Ett fint år som jag mått mycket bra, mycket på grund av min operation, 
även om jag inte är "normalviktig" ännu
Så leker livet nästan varje dag......

Har gått med i Hea's utmaning....
120 min träning/ vecka och tanken är att minska några kilo til....
Mellan 21 januari till 1 april gäller det
Men jag ska börja redan denna vecka tänkte jag.....

Har varit och sett Hobbit filmen i 3D, vilken upplevelse på bio...
Är så sällan jag går men varit 2 ggr nu de senaste månaderna
Såg "Oväntad vänskap" blev helt tagen av filmen....
Som vanligt när jag är i stan shoppas det, 
kunde inte låta bli att köpa fler billiga underkläder när jag ser!
Så en missoni bh och en fin rosa,

I helgen var det emporia som jag skulle till,
Skulle lämna en julklapp till sonen som ej passade, blev 2 tröjor till mig!
Åker hem och vid middagsbordet berättar jag om rean!
Då vill dottern dit och det blir då en tur till emporia igen för mig, man och dottern...
Hon provade en jacka i stl S och M,
Var bara tvungen att prova M för att jämföra min storlek i proportion med henne...
Fick på M men kunde inte knäppa ;)))
Vi åt världens godaste yoghurtglass i lös vikt, välj vilken glass och topping och strössel
Och betala för hg pris! Sååå underbart god!

Igår var vi på loppisrunda men fortsatte sen till svärmor för en fika...
Eftersom hon bor nära emporia ville mannen dit för att kolla kappahls rea
 plus att vi som medlemmar hade 20% till i rabatt, till!
Men det blev en finkappa till mig i stl. 40! i Esprit butiken, 50% rea på den.
Kan inte själv fatta detta! 
Att jag verkligen är så liten.... Innan var ju 52/54!
Träffade dottern med väninna som vi körde hem 
innan vi även övningskörde med dottern hem.
Sen blev det kaffe med Avatar på tv.

För att summera året så har det verkligen blivit ett år som gått i rea shoppingens väg....
Vill önska alla mina läsare ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar