tisdag 1 januari 2013

Nyårsdag... 2013

Nytt år och nya löften....
börjar med att uppdatera mitt kort...

vikten skiftar lite med tanke på min nya våg... Tyvärr!

Nyårsafton avnjöts med goda vänner, som blivit av en tradition.
Skulle göra en bra efterrätt/kaka för oss Gbp-opade...


Det blev en cheesecake med osötade digestivekex för att dra ner på sockret.
fick då även testa min julklapp dottern köpt från tupperware, en spritsare...

Löften för det nya året blir att röra på mig mera...
har ju fortfarande lite över 13,6kg som jag hade tänkt från början...
var ju på 116,6kg och minus 50kg blir 66,6kg men iallafall en 8kg till...
så det ska bli 120min extra motion / vecka för att komma en bit påväg...
så att jag kan komma i en snygg bikini/baddräkt till "Beach 2013"

Ha ett underbart vikt år 2013!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar