lördag 12 januari 2013

Snart ny vecka och nya tag...

Har varit hemma nästan hela veckan 
pga av personliga skäl...
och det har medfört,
att jag känt för att röra på mig mera....
har tränat styrketräning 1 timme
både onsdag och fredag = 2 tim
och gått promenad på 30-40 min 
månd, tisdag och torsdag, lördag... = 2 tim och 10 min = 4,10 tim

Det gör att vågen visar neråt igen vilket är väldigt positivt...

Det har varit skönt att komma igång nu 
inför utmaningen hos Hea! en annan bloggare.

Har även skrapat ihop lite gäster
till mitt stundande Tupperware party
fanns ju en del arbetskamrater som ville komma,
som inte kunde i December.
Därför fick jag ju boka ett till så nära...

Nytt på rea fronten är fler underkläder...
 20-25kr för tjockastrumpbyxor som används flitigt...
underkläder 25, 35, 40kr...
kan inte bli billigare, men nu är nog allt inköpt.

köpte nytt fodral till min mobil...
kan även ha betalkort på insidan.

Som sagt snart ny vecka med nya kraft tag...
tjungeling på er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar